CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

red lace dress









PL: Pewnie Ci z Was, którzy zaglądają tu regularnie już dobrze wiedzą, że mam ogromną słabość do czerwieni, gdy tylko zobaczę sukienkę, bluzkę czy płaszcz w tym kolorze i fasonie, który mi odpowiada, to już 'choruję' na punkcie, którejś z tych rzeczy. Podobnie było z tą sukienką, w pierwszej chwili zachwycił mnie jej kolor, chwilę później uświadomiłam sobie, że przecież już od kilku tygodni poluję na coś z falbankami i rozszerzanymi rękawami, a do tego ta koronka - więc jak mogłabym sobie jej odmówić? Sukienka pochodzi ze sklepu VIPmez którym współpracuję już po raz drugi i tym razem również jestem bardzo zadowolona, jakość sprzedawanych przez nich ubrań jest naprawdę bardzo dobra, a na przesyłkę czekałam zaledwie kilka dni. Sukienka sama w sobie jest bardzo ozdobna, więc dla kontrastu założyłam cięższe botki i skórzany choker. Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu.

Sukienka: VIPme
Buty: Bonprix
Choker: Story by Kranz & Ziegler

ENG: Probably those of you, who visit my blog regularly already know that I'm obsessed with red color and when I see dress, coat or blouse in this color and cut which I like, it's certain that I will buy it. So when I saw that dress at first I was fascinated by its color, a moment later I realized that since few weeks I was looking for something with flounces and bell sleeves, and besides this I adore lace - so how could I refuse it myself? That dress is from VIPme, this is our second collaboration and also this time I'm very satisfied, because the quality of clothes which they sell is really perfect and shipping lasted only a few days. Because this dress is really impressive and feminine so for the contrast I put on black ankle boots and leather choker necklace. I hope you will like this set.

Dress: VIPme 
Boots: Bonprix
Choker: Story by Kranz & Ziegler


63 komentarze:

  1. Ta sukienka jest przepiękna a w czerwieni wyglądasz cudownie!:*
    Klik: 39,99 i botki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że zestaw bardzo mi przypadł do gustu :) Sukienka piękna, zarówno kolor jak i fason. Fajnie połączyłaś z dodatkami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka prześliczna i wspaniale w niej wyglądasz :) 39.99, czarna tez fajna, ale w sklepie tak ładnie się nie prezentują ja ta czerwona na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful...

    www.serdarilefutbol.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  5. This lacy dress is so sexy and sassy !
    FashionDRA

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba nam się ta sukienka :) ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona Twoją sukienką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning dress, dear! Gonna check them out! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka a ramoneska dała jej pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka! cudne rękawy i falbany na dole przywodzą mi na myśl hiszpanię i tańce flamenco! :D chociaż to pewnie nie taki miał być zamiar tej stylizacji to nic nie mogę poradzić, ogniście i miło dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie, jak zawsze nudy - BRAK! :)
    Ta sukienka jest obłędna sama w sobie, ze względu na materiał, krój i elementy ozdobne (mam na myśli zakończenia rękawów). Zaś połączona z ramoneską i niebanalnymi botkami zamiast szpilek, to już prawdziwa modowa kwintesencja.
    Jestem oczarowana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam na fanpage Twoje video i byłam nim zauroczona! Wyglądasz świetnie a sukienka mi się bardzo podoba :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam video na fanpage'u i się zachwyciłam! Już kiedyś pisałam,że uwielbiam Cię w czerwieni :) Zjawiskowo się prezentujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pasuje ci grzywka :) super oksy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest zachwycająca, bardzo mi się ona podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. As usual amazing look ) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę flamenco ;)

    Pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna kiecka, zazdroszczę, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana co ty wyglądasz:* Świetna jest ta sukienka:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdą stylizacją jestem zachwycona jeszcze bardziej :D Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. The dress is beautiful, it would be great for a wedding too. I love the flared sleeve and lace detailing.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweetheart, in this red dress, you look ravishing! Red is such a fantastic color on you so I'm not opposed to seeing you in red. I think you made such a perfect purchase with this lace dress as I love the sleeve and skirt style on it. You made it edgy with the choker and jacket just the way I like it!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. so beautiful dress and u also have a nice blog!'http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a pretty dress! And you're beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czerwone sukienki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna czerwień, śliczna sukienka, całe zestawienie super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super sukienka, pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look fab in red, lovely dress!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  29. Super filmik :) I nie bez powodu czerwień Cię tak pociąga bo to jak najbardziej Twój kolor, uwielbiam Cię oglądać, uwielbiam Cię w czerwieni :) Cudnie :) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. I loved this dress and the way you mixed it with the black biker! :) You look gorgeous!


    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooooo tak, Ty mi się wlaśnie kojarzysz kochana z kolorem czerwonym, przy czym wyglądasz w nim niesamowicie, jak malo kto :)
    sukienka ma "to coś" trzeba przyznać :D

    Mam nadzieję, że tym razem nie mylę się, robilaś coś z wlosami, rozjaśnialaś końcówki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      ja nic nie robiłam z włosami, ale za to słońce tak;) zawsze wiosną i latem tak mi jaśnieją;)

      Usuń
    2. Serio ? chyba czas wybrać się do okulisty :P hehe bylam pewna, że robiłaś ombre :)

      Usuń
    3. hehe, to nie Ty się musisz wybrać do okulisty, ale ja do fryzjera;) końcówki już się proszą o podcięcie;)

      Usuń
    4. dlatego ja charatnęłam tym razem porządnie :P raz się zyje ;) hehe

      Usuń
  32. You look lovely on that dress!

    OdpowiedzUsuń
  33. This dress is amazing! Red is so your color! :) And the sleeves are really fun too.

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. That red dress is just amazing. Love the way you combined with this black biker!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Very beautiful and makes such a statement

    OdpowiedzUsuń
  36. TO prawda że czerwony pasuje do Ciebie idealnie i świetnie wyglądasz ;) Sukienka jest prześliczna! Ten sklep wygląda ciekawie, zaraz zobaczę ich asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. I need a dress like that it is stunning, red always looks so fantastic on you!

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładna sukienka, pasuje Ci czerwień:)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. You look so beautiful dear! <33

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Botki do tej sukienki to był strzał w dziesiątkę! A czerwony to zdecydowanie Twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta sukienka jest niesamowita! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz cudownie, ale to u Ciebie norma ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna sukienka. Bardzo fajny fason i deseń. Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudowna jest ta sukienka. Wiem, że się powtarzam,ale uważam, że czerwień to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Absolutely wonderful! I really like this dress!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest boska! A Ty wygladasz w niej jak milion dolców! Zajrzałam na ich stronę szkoda, ze jest wersja tylko czarna i czerwona bo chętnie zaopatrzylabym się w taki fason w kolorze pastelowym! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna i bardzo efektowna sukienka<3
    Pasuje Ci ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing outfit!!
    Nice to meet you, dear!!.
    Vanessa
    https://www.infrontrowstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great style ! Your dress is very pretty. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń